vineri, 4 decembrie 2009

me....the zuzu girl

Mda....eu suntunul din specimenele planetei care trebuie sa aiba o ocupatie oricat de mica in orice moment inainte sa incep sa ma plictisesc si sa fac vre-o boacana.Am 20 de ani si sunt studenta anul 2,desi nici nu arat si nici nu ma comport ca un om matur(mai degraba am ramas pe undeva la 15-16 ani)....si imi place asa.Imi traiesc viata din plin desi facultatea mi-o papa pe paine si stau cam prost cu timpul liber.
Am 5 reguli dupa care ma ghidez in viata:
1.Am grija de prietenii mei si de cei dragi si mai ales incerc sa ii pastrez mereu langa mine,le sunt loaiala
2.Imi place sa le demonstrez oamenilor ca pot avea incredere in mine,incerc sa fiu o prietena adevarata pentru cine are nevoie si cine merita
3.Nu mint ...detest minciuna
4.ii respect pe ceilalti.....
5.Ultima si preferata mea regula :D ....Imi place sa ii fac pe ceilalti sa rada,sa se simta bine in prezenta mea.De aceea sunt zuzu.
Cam asta sunt eu.Nu am stare,sunt mereu vesela ,mereu cu zambetul pe buze.....Nu ma judecati prea aspru.

Un comentariu:

  1. Zuzu....astai....un alt pseudonim...:)).....[Doamna CAt]=)),......

    :X:X

    Astept primul capitol!!

    mmada

    RăspundețiȘtergere