duminică, 13 decembrie 2009

2.Scena se schimba . Partea a II a


Am asteptat cu Alice langa mine in biroul lui Jasper,pe canapeaua ce era asezata langa peretele din fata usii.Si-a asezat o mana usor imprejurul taliei mele iar cand ochii mei ingrijorati au intalnit privirea ei ,mi-a zambit cald.
"Bella,este in regula.Edward este un vechi prieten de al meu si de a lui Jasper.Sunt sigura ca poti sa ai incredere in el." Incerca sa ma consoleze.
Am inghitit in sec iar privirea mea s-a intors din nou ingrijorata catre usa.Puteam simti mainile mele rasucindu-se iar nodul din stomacil meu devenind din ce in ce mai strans in timp ce asteptam.Eram pe punctul de a face cunostinta cu un tip ce va fi fortat sa isi petreaca o buna parte de timp in prezenta mea.Nu numai acest lucru,dar saracu baiat va fi fortat sa indure sedintele mele foto,telefoanele mele pentru castinguri,premierele si ce era mai rau pentru saptamanile viitoare,Devin Steal.
Am oftat usor in timp ce ma gandeam la barbatul care in curand nu va avea o viata decat sa ma protejeze pe mine.De ce s-ar mai deranja la urma urmei?S-a incuiat Emmett ca sa o protejeze pe Rosalie sau ce?
Sunetul batailor inimii mele il auzeam acum in timp ce mainile mele s-au unit iae respiratie mea se opri fara ca eu sa ma gandesc,in timp ce am auzit cele doua batai in usa ale lui Jasper si cheia care a alunecat in iala.Aproape ca auzeam deschiderea usii pana la oase iar nodul din stomac se strangea si mai tare cand usa se deschise.Primul lucru pe care l-am vazut a fost parul blond al lui Jasper in timp ce pasi in biroul sau.In spatele sau era cineva pe care presupuneam ca era Edward.Am inghitit in noduri cand am realizat ca acest barbat superb ma va urmari pentru Dumnezeu stie cat timp.
Alice sarise de pe canapea de langa mine chiar inainte ca el sa fi intrat complet in camera.Abia am observat cand ea s-a agatat cu bratele ei micute in jurul taliei sale in timp ce el il priveam.
Ochii lui verzi pareau sa sclipeasca precum smaraldele si ma iintrebam daca era lumina sau daca erau asa intotdeauna.Probabil avea lentile de contact , mi-am spus.Era un lucru cu care eram obisnuita.Baietii frumosi erau facuti sa arate perfect.
Parul sau,avea culoarea neobisnuita bronzului,era dezordonat dar parea in acelasi timp cu stil ca si cum ar fi fost binecuvantat cu o coafura perfecta fara ca macar sa incerce prea mult sa si-l arenjeze.O suvita de par ii atarna pe ochi si eu deja voiam sa i-o dau la o parte cu mana.Mi-am scuturat capul la gandurile care mi-au venit.Aproape ca am pufnit in ras la auzul gandurilor mele.
"Edward Cullen, nu te-am vazut de ceva vreme.ce mai faci?"Vocea usoara a lui Alice ma trezise din gandurile mele si m-au oprit din studierea mentala a corpului acestui domn Cullen. ce e in neregula cu mine?
"
Destul de bine Alice,mersi de intrebare"Raspunse.Vocea lui era catifelata

Alice se departa de barbat si intreba "Elizabeth ce mai face?"
La auzul acestui nume comportamentul sau se schimba.Spatele lui deveni rigid iar mainile lui se incrucisara la piept,fata lui era perfect lipsita de orice emotie.Era ca un ofiter pentru interventii rapide.Felul cum isi putea controla emotiile era inficosator.
"Elizabeth este bine,multumesc Alice",raspunse aproape rece.
Auzind aceasta ca raspuns si vazand schimbarea de dispozitie a sa,Alice venise si se aseza din nou langa mn pe canapea.Fata lui se schimba usor cat o privi pe Alice iar ei doi incepura o conversatie telepatica pe care eu nu o intelegeam.
Capul meu se intoarse catre Jasper cand acesta chicoti ,iar eu nu am putut decat sa zambesc. "Edward,stai jos.Nu ai de ce sa te ascunzi in fata Bellei."Ii spuse iar un chicotit inca ii era prezent in voce."Stiu ca nu ti-am explicat prea multe la telefon ,si imi pare rau pentru asta.avem o mica situatie neplacuta iar tu esti singura persoana in care pot avea incredere."

"Bella a inecput sa primeasca tot felul de scrisori pline de ura de la un anumit fan,iar cuvintelesunt alcatuite din litere decupate din reviste.Noi nu putem sti exact cine i le trimite,dar stim ca toate sunt de la aceeasi persoana.Fiecare scrisoare e ca opoezie in care acea persoana arata ca vede tot ce face Bella."

Ochii lui se uitau intens in ai mei ,straluceau chiar mai mult decat inainte.si vorbea in acelasi timp cu Jasper."Cand incep?"
era un restaurant micut unde am decis sa luam cina,lumina era superba si dadea un aer romantic.Facea ca mana lui Edward(ma simteam mai confortabil acum sa ii folosesc numele) care se afla pe spatele meu sa se simta ca fiind mai mult decat protectoare.cu un oftat am lasat ideea ca el ar fi vreodata interesat cu privire la mine sa imi iasa din cap.
Eram sigura sa nu ma uit la el,pentru ca daca m-ar prinde,sunt sigura cata mea s-a transforma intr-un rosu aprins.
Am dat putina importanta cinei.Eram atenta la barbatul superb sau la chelnerita frumoasa care flirta cu el.Nu stiam de ce ma deranja acest lucru atat de tare.A facut ce ar fi facut orice fata intreaga la minete care ar fi putut sa vada...sa il dezbrace mental.Puteam sa vad asta in ochii ei.As minti daca as spune ca nu mi-as fi dorit sa fac acelasi lucru.
Cand isi plimba degetele in sus si in jos pe pieptul lui,mi-am intors capul,nedorindu-mi sa vad asta.Nu il cunosteam pe acest barbat.Pur si simplu s-a intamplat sa fie devastator de atractiv.Probabil un alt Devin Steal.
Incercam sa imi revin din obsesia mea noua cand telefonul incepu sa sune facandu-ma sa sar de pe scaun.Sunt sigura ca nimeni nu a observat cat rosii imi erau obrajii inca.
Un zambet frumos ii aparu pe fata cand privi numarul.Probabil era Elizabeth.Fata despre care vorbi Alice.Era sotia sa?Prietena sa?Probabil cineva important avand in vedere zambetul lui.
"Alo?raspunse.
Tot ce am putut auzi a fost o voce ca un chitait la capatul celalt al telefonului.Probabil ii placea sa vorbeasca cu acea voce,pentru ca zambetul sa deveni din ce in ce mai mare.
"Da?Nu cunosc nici o fata cu numele de Elizabeth.Sigur ai numarul corect de telefon?"glumea iar eu nu ma puteam abtine sa nu rad cand vedeam felul sau jucaus.

Am vazut cand Edward ii facu din ochi lui Alice inainte de a auzi mai multe chicoteli la celalalt capat al firului."Elizabeth cineva vrea sa vorbeasca cu tine"


"Aici e Alice,cu ce te pot ajuta?"raspunse cu o voce mai calda decat de obicei.

Telefonul a facut turul mesei,pana si Jasper vorbise la el.Fetita radea mult iar Edward radia de fericire.Credea ca o iubea mult pe acea fetita.Dar cred ca a simiti privirea mea asupra lui pentru ca m-a intrebat daca vreau sa vorbesc cu ea.

Desi imi placea ideea ca m-a intrebat si ca vroia sa ma includa si pe mine,am dat din cap.Nu o cunosteam pe aceasta copila,si nu stiam ce puteam vorbi cu ea.Cand o suvita de par imi aluneca pe fata in timp ce am dat din cap,Edward imi daduse dupa ureche suvita.

A trebuit sa ma lupt cu nevoia de a inchide ochii la atingerea delicata.De ce mi se paru gestul atat de senzual?Un gest care era atat de simplu si banal imi facu inima sa o ia la galop iar fulturii incepura sa apara in stomac.
Tot ce a facut a fost sa isi ceara scuze inainte de a vorbi din nou la telefon cu fetita sa.Un moment mai tarziu o puteam auzi cand ii spunea cum il iubea intr-un mod infinit decat el iar eu nu am putut decat sa chicotesc usor.Cand barbatul imi facu din ochi sunt mai mult decat sigura ca fata mea se transforma rosie ca o tomata.
Micul grup in care se cunosteau intre ei incepura sa vorbeasca despre planuri pentru petrcerea fetitei micute,petrecere care era in ziua urmatoare in timp ce eu ma uitam la cina mea.Am fost invitata la acea petrecere mai mult din politete decat din dorinta ,sunt sigura de asta,sau poate pentru ca isi luase treaba de bodyguard prea in serios.Rose si Emmett au fost si ei invitati ceea ce mi se paru dragut.Ce e drept voiam sa merg pentru a afla cat mai multe despre acest Edward din moment ce va fi in preajma mea atat de des.Aceasta era doar o scuza pentru mine,pentru ca inima mea stia adevarul.
Eram in curand singuri in apartamentul meu iar Edward cauta in teancul de scrisori si in posta de la fani.Am plecat in dormitorul meu si m-am schimbat in pijamale lasandu-l sa isi faca treaba.Nu ma puteam abtine sa nu imi ridic parul intrebandu-ma daca tricoul alb pe care il purtam de fiecare data la somn imi statea bine sau nu.Voiam sa ma conving ca acest lucru nu are nimic de a face cu el.Ma simteam frustrata stiind ca nu era adevarat.
Obataie in usa ma facu sa sar in sus si apoi sa cad,dar m-am prins de noptiera inainte sa apuc sa ma vad pe jos.
"Este deschis Edward" am facut sa sune ca si cum nu as fi ramas fara aer in urma unui lucru care aproape m-a omorat.
Usa s-a intredeschis si isi vara capul inautru .Ochii lui patrunzatori verzi se uitau fix in ai mei.
"Bella eu voi pleca acum.Ti-am verificat ferestrele si ti-am setat alarma de siguranta.Suna-ma in caz ca ai nevoie de ceva.Nu ezita sa ma contactezi in caz ca ai nevoie de ceva.Poti sa ma urmezi sa incui usa dupa mine dupa ce plec daca nu te deranjeaza?"

Am simtit cum inima mea a crapat in doua.Totul era doar o afacere.Nu putea sa vada ce privire lunga aveam toata seara catre el?Felul cum il priveam?Eram chiar asa o actrita de buna imi a imi stapani sentimentele?La urma urmei raspunsul nu mai conta.

L-am urmat incet pana ce am ajuns la usa apartamentului.Dupa ce usa s-a deschisa s-a intors catre mine. "Noapte buna Bella".vocea sa catifelata putea citi si manualul de instructiuni al imprimantei facandu-l sa sune interesant.

"Si tie Edward,condu cu grija." I-am spus inainte sa il privesc cum se indeparta si apoi am incuiat usa asa cum mi-a spus.

M-am intors in camera mea si am incercat sa adorm dar somnul nu se lipea de mine.Mintea mea recapitula ziua de azi pe care am avut-o,barbatul pe care l-am intalnit.

Mi-am bagat picioarele in papuceii de casa si m-am indreptat catre bucatarie.Am pus apa intr-un ibric si l-am pus pe aragaz pentru ca ea sa fiarba.Intre timp m-am indreptat catre biblioteca si mi-am luat cartea mea preferata.Romeo si Julieta.M-am asezat confortabil in canapea pentru a incepe noaptea mea nelinistita fara somn si pierzandu-ma in romante care nu se indeplinesc decat in filme si in carti.

Romante care nu devin realitate in viata reala oricat ne-am ruga si am spera pentru ca ele sa se transofrme in realitate.














2 comentarii: