vineri, 4 decembrie 2009

1.Visele se ciocnesc. Partea I

B.p.o.v

Mi-a cuprins talia cand am incercat sa ies pe usa,facandu-ma sa ma intorc sa dau ochii cu el,buzele mele se gaseau la doar cativa centimetri de ale lui. "Dar nu ma poti parasi.Nu pot trai fara tine.Nu voi trai fara tine.".Privirea din ochii lui aratau o pura determinare dar nu iubire.Niciodata nu a existat nici un pic de iubire.Barbatii ca el niciodata nu aratau dragostea pe care ei o descriau.
"Imi par rau Lance,dar pur si simplu nu mai pot continua asa.Prefacandu-ma.Nu mai e nimic de prefacut.Nu te mai iubesc.Magia a disparut.Iar acum,am plecat." Am incercat sa ma departez de el.
"Taiati!!!!!" Striga regizorul.
"Slava Domnului!" , Davin Steal,actorul in bratele caruia ma aflam cu putin timp in urma,a inceput sa tipe chiar inainte de a iesi de pe platoul de filmare . " Unde imi este sticla cu apa!"
Aproape cazusem cu fata de podea ,nu ma asteptasem sa imi dea drumul atat de repede dar am reusit sa imi mentin echilibrul pana am ajuns la canapeaua ce servea drept decor pentru livingul decorat in stilul victorian.Nu ca ar fi facut diferenta ,fata mea si podeaua s-au intalnit de multe ori incat nu erau necunoscute,erau prietene acum.Inca era un miracol ca inca mai aveam toti dintii.
Am privit cum Devin a turnat sticla cu apa pe baiatul slabut,care statea si inghitea umilinta.
"suntem in Asia domnule?"
Felul cum fata lui Devin s-a colorat in violet si vena de la cap care statea sa ii explodeze era chiar comic. "CEEEEE?" a tipat cat a putut de tare.
"P...pai....pai Asia este un continent.Suntem in Asia?"Baiatul se balbai.
"Nu-mi pasa.Egipt" a fost replica inteligenta a lui Devin.
Erau tipi ca Devin Steal care dadeau un nume dispretuitor actorilor.Tipul care este un vechi cliseu,este practic dureros.Tipul chipes cu barbia patratica si cu parul suficient de lung pentru a isi trece degetele prin el.Ochii la care se gandea toata lumea,erau de fapt lentile de contact colorate.Zambetul irezistibil era complet reconstruit din furnir de portelan si desigur IQ-ul unui animal de ferma.Pe de alta parte asta insulta animalele de ferma mai mult decat pe el.Si nici un star de cinema nu poate fi complet fara.....
"Apa cu vitamine?"
Sindromul de diva.
"Dispari!Doar pleaca!"
Saracul pusti.Nu a avut nici o sansa.
Am scapat un oftat,stiindca in curand visul unui alt copil va fi spulberat.si desi inca nu stia,ii era mai bine asa.
"Bella?" am auzit o voce usoara de soprana strigandu-mi numele intr-un mod atat de elegant incat nu putea fi decat o singura persoana.
"Buna Alice" am intampnat fata care imi devenise cea mai buna prietena,printre atat de putinii prieteni adevarati.,,la unele filmari independente era stylistul meu ,se ocupa de machiajul meu,pana am aterizat in acest blockbuster langa Devin Steal.
era o fata scunda,pixie,iar in chiuda staturii ei mici,avea o fata superba si perfecta si puteai sa iti dai seama ca era o femeie.Parul ei scurt ,negru,permitea vedere destul de bun a fetei sale si ar fi fost un pacat major sa fie acoperita asa o frumusete.
Nu ca mine,nu m-am vazut niciodata frumoasa,si nimeni altcineva nu a facut-o,sau asa se pare.Aveam acest rol mare si important deoarece regizorul credea ca am un look mai diferit.Aparent un stil de la Hollywood mai vechi,cu ochii mei caprui si o anumita inocenta in privire,era aspectul pe care ei il cautau.
Desigur,eu nu am fost prima alegere pentru rol.La inceput a fost Lauren Mallory selectata pentru rolul meu si chiar au facut si unele filmari. Dar reputatia ei de fata petrecareata a prins-o din urma,iar dupa ce a intarziat la munca in nenumarate randuri a fost concediata.Imediat dupa,agentul meu Jasper,care este si sotul lui Alice ,m-a recomandat pentru acest rol.
Era ultima zi de filmare,slava cerului.Devin era o pacoste sa fie tot timpul aici ,in fiecare zi,iar acum voi avea tangenta cu el doar in timpul interviurilor si la premiera.
"Bella?" vocea lui Alice ma readuse cu picioarele pe pamant.
"Scuze Alice,despre ce era vorba?",am intrebat-o din nou.
"Ma intrebam daca nu vrei sa iesim undeva cu Jasper,poate si cu Rose si Emmett,?Stii tu,sa sarbatorim marele final."a intrebat.
Ah,Rosalie Hale,vedeta erei noastre.Parul blond platina,frumusetea unui model si un talent care ar fi facut-o pe Julia Roberts de rusine.Se intalnea cu bodygurardul ei Emmett de doi ani;simtul umorului si felul lui zazpacit era destul pentru a o inmuia pe Rosalie,iar noi restul il iubeam pe Emmett de asemenea.
"Desigur.Ce naiba?Sa nu trebuiasca sa mai lucrez cu Devin e un motiv suficient de bun pentru a sarbatori." am ras iar Alice mi se alatura.
Acest lucru a fost acum 4 luni in urma de cand filmul nostru "Around the horizon"facuse milioane de dolari in box office si mi-a facut numele recunoscut pentru rasa umana.Apaream pe copertile revistelor si in reclame si primeam oferte de roluri din stanga si din dreapta,nu cred ca Jasper a mai fost vreodata atat de ocupat.
Pozam pentru coperta unei reviste,si trebuia sa fie o sedinta foto intr-un stil vechi de la Hollywood.Pozele erau facute alb negru,cu detalii micute colorate.Era pentru coperta reviste NOW si tocmai terminasem sedinta foto.
"Alice,mai exact cat machiaj mi-ai pus pe fata?" am ras in timp ce indepartam urmele de machiaj de pe fata.
"Bella,termina,aveai doar putin blush,care acum cred ca s-a dus" a ras si apoi mi-a luat din mana buretelul demachiant.
"Nu inteleg de ce m-ai dat cu blush.Doar stii ca nu am nevoie." i-am spus iar ea isi dadu ochii peste cap.
Alice era de asemena si soferul meu,bine un fel de sofer.Imi placea sa merg cu ea cu masina,in opozitie cu a cheltui o suma ingorzitoare de bani pe o masina proprie.Nu aveam totusi nevoie de una.Alice iubea sa isi conduca Porcheul galben si era mereu unde eram si eu.
M-a condus direct la apartamentul meu.Da,aveam un apartament.Am incercat sa ma tin pedepsita pe cat puteam eu de mult.Nu simteam nevoia sa am un apartament cu 13 camere cand nu eram decat una singura.Interiorul era spatios,dar nu puteau trai in el mai mult de 2 persoane.Cateodata ma simteam singura in acest loc.
Cand m-am oprit sa imi scot cheile din geanta,Alice a inceput sa rada la punga mare alba din fata usii mele.
"Oh,Bella,pot te rog sa ma uit cu tine prin corespondentata de la fani?"faceam acest lucru impreuna cateodata,si adora sa ma faca sa ma simt ciudat atunci cand oamenii imi apreciau talentul.
"Daca te face fericita,de ce nu?"am aprobat.
Am varsat din punga toate scrisorile pe masuta mea de cafea si am inceput sa ne afundam in ele.
"Oh,Bells,asculta asta" si dres vocea inainte sa citeasca cu voce tare ""Bella Swan.Crede-ma atunci cand iti zic ca esti cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o vreodata.De fiecare cand te vad pe coperta unei reviste sau la T.V. inima incepe sa bata cu putere.Cred ca te iubesc.Cu dragoste Valerie. ' o la naiba e o fata" Alice pufni in ras la sfarsit.
Mi-am dat ochi peste cap cand am auzit-o iar apoi am continuat sa citesc.Am aruncat privirea peste tone de scrisoor de la fani :De la copii la adolescenti,la adulti si mai invarsta.Se pare ca imi voi mai petrece o zi de sambata scriind scrisori fanilor,nu ca m-ar deranja.Week-endurile mele erau foarte plictisitoare.
"Uh-oh .Bells,mai avem una din acele scrisori"Alice imi vorbi in timp ce imi inmana o scrisoare.
Am indreptat scrisoarea care era scrisa cu litere decupate din ziare."A picura in urechea ta nu este o otrava,ci o insecta.Vorbeste cu grija caci eu aud tot,desi nu vad nimic.Ai fost avertizata."
M-am uitat la Alice care avea ochii larg deschisi. "Bella cred ca trebuie sa facem ceva in privinta asta.Aceasta este a 3 a scrisoare de genul asta pe care o primesti pana acum."
Am oftat in timp ce am aruncat scrisoarea pe masuta de cafea. "ok...dar ce?Ce putem face?"am intrebat-o.
"Bine,inainte sa obiectezi,sa ne gandim un pic.Cred ca ai nevoie de un bodyguard.Adica primesti scrisori de amenintare si paparazzii parca au innebunit de asemenea.Te loooog Bella"A inceput sa se roage. "Tot ce vreau e sa te stiu in siguranta"

5 comentarii: