miercuri, 9 decembrie 2009

2. Scena se schimba . Partea I


Uitandu-ma in imprejur mi-am aranjat ochelarii care atarnau pe nas.Uitandu-ma la cladirea patrata mi-am incrucisat mainile la piept si il asteptam pe Jasper.


Ma uitam la ceas in timp ce soarele imi incalzea pielea.Jasper stabilise sa ne vedem la ora 9:00,au trecut 3 minute de ora respectiva.


"Edward Cullen".Jasper venea gratios in directia mea,parul sau blond il daduse la o parte ca sa nu ii acopere fata.Mi-am despartit bratele din pozitia lor incrucisata de la pieptul meu si mi-am intins o mana catre prietenul meu.


"Jasper Withlock,ce ai mai facut?",intampinandu-l i-am intis mana mea inainte sa il cuprind intr-o imbratisare.


"Destul de bine Edward,multumesc de intrebare.Ce mai face Elizabeth?Sunt sigur ca s-a facut destul de mare acum."Jasper se misca destul de repede si imi facu semn sa il urmez.Am chicotit gandindu-ma ca mai intai afacerile si pe urma placerile.


L-am urmat repede pe Jasper,speran ca intr-un final sa ma obisnuiesc cu pasii lui grabiti.Cand am ajuns la lift i-am raspuns scurt "Libby este bine Jasper,multumesc."


"Bine ,Edward,am sa iti explic totul imediat ce ajungem in biroul meu.Imi pare rau ca te-am luat asa pe fuga,dar trebuia sa gasesc pe cineva repede,iar tu esti singura persoana de incredere pe care o cunosc.


Dupa ce am pasit in biroul lui Jasper imi facu semn sa ma asez in timp ce el se indrepta spre biroul lui de culoarea ciresii.Tragand cu ochiul prin biroul sau puteam vedea poze cu toate vedetele pentru care fusese agent. Prietenul meu din liceu vad ca se descurcase destul de bine pentru el.


"Deci ce pot face pentru tine Jasper?Ai spus ceva ed a proteja pe cineva;nu am fost niciodata bodyguard,ce te-a facut sa te gandesti la mine?Sunt destul de sigur ca acolo undeva trebuie sa fie o persoana care sa faca o treaba mult,mult mai buna decat mine."


Fruntea sa se increti in timp ce se asza pe scunul sau. "cum am mai spus,Edward,am incredere in tine,si stiu ca esti un membru pentru interventii de urgenta destul de bun".


Mormaind mi-am lasat privirea in jos. "nu atat de bun,mi-am lasat partenerul sa fie ranit".


Jasper se ridica de la scaunul lui si veni lana mine. imi puse o mana pe umar."Nu te invinovati pentru asta Edward,Liam este un ofiter destul de bun,s-a intamplat pur si simplu sa fie la locul nepotrivit in momentul nepotrivit."


"Haide Edward sa o cunosti pe femeia e care o vei pazi."


Holul era acoperi cu remii si poze,intr-un final imi scapa un chicotit "Wow Jasper tu sigur te-ai schimbat mult."


Batandu-ma pe umar,Jasper ma conduse in continuare pe hol pana in dreptul unei usi.Batu de 2 ori la usa iar apoi se auzi usa deschizandu-se.Cadn deschise usa,Jasper scoase la iveala una din cele mai ispititore persoane din cate am cunoscut.Parul ei castaniu ii incadra perfect fata sa micuta iar ochii ei ciocolatii erau de o profunzime aparte.O voce subtire ma trezi la realitate si imi aminti sa raman profesional


"Edward Cullen, nu te-am vazut de ceva vreme.ce mai faci?"Brate micute imi cuprinsesera talia iar un par micut si tepuit se izbi de pieptul meu


"Destul de bine Alice,mersi de intrebare"


Se departa de mine ,ma privi cu atentie din cap pana in picioare si vorbi din nou "Elizabeth ce mai face?"


Mi-am incordat spatele iar tot corpul meu lua o pozitie defensiva,chiar daca va trebui sa o apar pe femeia aceasta,nu trebuia sa stie nimic legat de viata mea,indiferent de cat de atractiva era."Elizabeth este bine,multumesc Alice"


Jasper chicoti usor. "Edward,stai jos.Nu ai de ce sa te ascunzi in fata Bellei.Stiu ca nu ti-am explicat prea multe la telefon ,si imi pare rau pentru asta.avem o mica situatie neplacuta iar tu esti singura persoana in care pot avea incredere."


Am dat usor din cap pentru ca Jasper sa continuie "Bella a inecput sa primeasca tot felul de scrisori pline de ura de la un anumit fan,iar cuvintelesunt alcatuite din litere decupate din reviste.Noi nu putem sti exact cine i le trimite,dar stim ca toate sunt de la aceeasi persoana.Fiecare scrisoare e ca opoezie in care acea persoana arata ca vede tot ce face Bella."


Ochii ei calzi ma priveau in timp ce asculam indicatiile lui Jasper.Privind-o atent i-am raspuns la intrebarea nerostita a lui Jasper. "Cand incep?










Lumina rosie din restaurant facu o atmosfera romantica in timp ce intram in restaurant mainile mele stateau fixe pe spatele Bellei in timp ce privirea mea ramanea fixata pe ea.Stiam ca atitudinea mea probabil o irita,dar nu aveam de ales.Nu puteam sa dau gres.


Jasper rezervase locurle,si in timp ce ne indreptam spre masa observam un barbat brunet care avea bratul in jurul unei fete blonde cu ochii albastri.


M-am intins sa trag scaunul pentru Bella si am simtit ochii ei perforandu-mi spatele. "Edward,pot sa imi mut scaunul si singura. nu e nevoie sa il tragi tu pentru mine."

mi-am muscat limba inainte sa ma asez langa ea iar barbatul solid imi intinse mana peste masa :"buna Edward,sunt Emmett McCarty iar aceasta este prietena mea...." a fost intrerupt in timp ce mana lui o scutura pe a mea.


"Emmett ,nu am nevoie sa ma introduci tu.Edward,eu sunt Rosalie Hale,Jasper a fost si agentul meu.,,iar eu si Bella suntem prietene bune.Mi-a facut placere sa te cunosc."


"Si mie mi-a facut placere,Jasper vorbeste cu respect si admiratie despre amandoua"


Desi i-am vazut fata lui Rosalie pe multe reviste,niciodata nu i-am vazut vre'un film.Avand o fata de 3 ani si un loc de munca unde as putea fi chemat oricand imi facea aproape imposibil ca timp sa ma uit la vre'un film.


Atentia de la Rosalie si Emmett a fost distrasa atunci cand a aparut chelnerita.Parul blond roziu ii acoperea fata iar ochii ei albastri erau atintiti asupra mesei


S-a apropiat de mine si vorbi . "Buna,ma numesc Macknezie si voi fi chelnerita dumneavoastra." si-a atins unul din degete de pieptul meu "Ce pot sa iti aduc?"


un zambet strengaresc imi aparu in coltul gurii. "Pai ce mi-ati putea recomanda?" am simtit cum ceva ma lovea pe sub masa,iar ochii mei o intalnira pe ALice.


"Ce ai vrea sa mananci draga.Ti-as putea recomanda niste lucruri care au un gust.....delicios." sunetul vocii la ultimul cuvant dadea o anumita conotatie.


Am auzit-o pe Alice oftand. "O sa ia pui cu parmezan.Asta mananca intotdeauna"


Chelnerita merse apoi in directia lui Alice uitandu-se urat la ea. Jasper dadu comanda iar telefonul incepu sa imi sune.


"Buna."


"Tati! aici e Elizabeth Grace Cullen!"


Un zambet imi aparu pe fata "Da?Nu cunosc nici o fata cu numele de Elizabeth.Sigur ai numarul corect de telefon?"


TOata lumea era cu ochii pe mine cat vorbeam cu fetita mea mica.Rasul Alice imi ajunse la urechi. "Elizabeth cineva vrea sa vorbeasca cu tine"


Alice imi zmulse telefonul din mana avand un zambet larg pe fata "Aici e Alice,cu ce te pot ajuta?"

Am auzit rasul fetitei mele in telefon iar de data aceasta un chicotit usor imi scapa.Auzind glumele pe care Alice le facea cu fiica mea ma facu sa rad,dorindu-mi sa fi avut pe cineva care sa ii fie mama lui Libby.

Telefonul trecu apoi in mana lui Jasper,iar zambetul meu imi ramase pe fata auzind discutia pe care acesta o avea cu fiica mea.I-am simtit ochii Bellei fixati pe mine si mi-am indreptat catre privirea mea "ti-ai dori sa vorbesti cu fiica mea si tu?"

Bella zambi si dadu usor din cap.O mica suvita de par ii aluneca pe fata iar eu m-am intins sa ii dau suvita dupa urechimun obicei vechi cu car m-am obisnuit inca de la Libby de cand parul ei a ajuns suficient de mare sa poata fi dat dupa urechi.

Obrajii ei palizi au inceput sa roseasca in timp ce i-am dat parul la o pate dupa ureche.M-am dat la o parte jenat "Scuze Bella"

Cand mi-am asezat mana pe masa inapoi am observat ca Jasper imi intinse telefonul "Cineva vrea sa vorbeasca cu tine Edward"
Mi-am apropiat telefonul de ureche,auzeam mai multe voci in spatele receptorului "Printeso ,cu cine vorbesti?"

Vocea ei muzicala imi ajunse la urechi. "Doar cu bunicu,a zis ca vrea sa vorbeasca cu tine imediat ce imi vei spune noapte buna imediat ce ajung acasa.Iti promit."

"Ma alinti tati?Bunicu face asta tot timpul dar nu la fel de bine ca tine"

Mi-am muscat buza si i-am raspuns "Desigur gandacel"
Un ras melodios imi ajunse a urechi. "Ok tati,bunicu spune ca e timpul sa plec"

Inchizandu-mi ochii mi-am presat frunea cu degetele dorindu-mi sa fiu acasa langa fiica mea. "Bine ingerasul meu mic,te iubesc printesa,vise placute."

"Noapte buna tati,eu te iubesc mai mult"

"Nu scumpo,sunt absolut pozitiv ca eu te iuebsc mai mult"

"Nuh-uh,,,,eu te iubesc mult mai mult" urma o pauza iar apoi vocea ei imi gadila urechile "Te iubesc la infinit!Buni zice ca nu poti bate asta,asa ca nu incerca"

Un ras se auzi din dreapta mea si intr-un final imi dadusem seama ca Bella avea zambetul la fel de mare ca al meu.Am clipit din ochi catre ea min timp ce chelnerita aseza mancarea in fata noastra. "Bine Libby ai castigat,Da-l pe buni la telefon iar tu domnisoara adorabila ar trebui sa te bagi in pat.Noapte buna micuto.Te iubesc."

Vocea tatalui meu era o schimbare fata de vocea fetitei mele,ma uitam in jos la farfurie in timp ce ma intrebam despre ce voia sa vorbim. "Edward,cand vei ajunge acasa fiule?"

In timp ce imi intorceam spaghetti in farfurie cu furculita am scapat un oftat, "Am sa ajung acasa imediat ce o las pe Bella in siguranta.Acum luam cina deci nu ar trebui sa mai dureze mult.Am sa ma asigur ca totul este in regula la ea acasa si atunci voi veni.Vrei sa te sun cand plec de la Bella?"

"Bine Edward,Vorbim cand ajungi acasa fiule.Nu iti uita promisiunea fata de Elizabeth."

Mi-am dat ochii peste cap ."Nu iti face griji.Nu voi uita.Te iubesc,Pa!"

Dupa ce am inchis telefonul l-am bagat inapoi in buzunar.Alice lua o pauza de la cina ei si imi zambi. "Libby mi-a adus aminte de petrecerea de sambata.I-ai luat ceva?"

Imi taiam puiul si dadeam usor din cap."Nu... nu am avut timp inca,Nu stiu nici macar ce isi doreste."

Alice inghiti in sec. "Nu iti face griji Edward.Voi lua ceva pentru ea maine,ceva din partea tamceva din partea mea si a lui Jasper.Te deranjeaza daca aleg eu?"
Am dat din cap. "Nu Alice.Deloc.Asta ar fi absolut grozav."Intorcandu-ma spre Bella i-am zambit "Cum e mancara ta?"
Bella imi zambi timid "Este foarte buna,multumesc pentru intrebare.Ai o alta intrebare pentru mine?Sunt sigura dupa privirea pe care o ai ca mai ai si alte intrebari pentru mine."

"De fapt am,ma intrebam daca ai cva planuri pentru sambata.Dupa cum treaba mea este sa te pazesc si am o petrecere la care trebuie sa ajung,singurul lucru corect pe care pot sa il fac este sa te invit."

Alice vorbi "Da Bella,ar trebui sa vii,Libby este atat de adorabila.Edward te-ar deranja daca Emmett si Rosalie ar veni si ei?"

"Desigur,sunteti invitati si voi doi.Poate nu va fi o petrecere ca la Hollywoodmdar sunt sigur ca va veti simti bine."
emmett "Mi-ar place sa vin,Rose ai putea sa vii langa noi."

Dupa ce ii saruta obrazul raspunse "Ar fi o onoare pentru mine sa merg Edward"

Bella zambi usor."Edward sa fie 3 de da.Mi-ar face placere sa o cunosc pe fetita ta,parea absolut adorabila la telefon."












4 comentarii: