vineri, 4 decembrie 2009

1.Visele se ciocnesc. Partea II

E.P.o.v





Linistea era singurul lucru care se auzea din camera fetitei mele mici.Lumina din hol lasa sa apara o umbra slaba pe fata micuta si ovala a ei.Buzele mele s-au transformat intr-un zambet micut cand priveam creatura inocenta ce dormea linistita in fata mea.

Cazand in genunchi langa patul ei mic,mi-am intins dosul palmei sa ii ating obrazul ei cald.Buze roz si moi s-au intredeschis usor,iar un oftat multumitor a umplut camera cand fetita mea dormea. "Vise placute.Tati va veni maine dimineata.Te iubesc printesa"

Mi-am atins buzele de fruntea ei si m-am intors catre hol,zambindu i mamei mele.Esme ma conduse pe hol,nevrand sa trezeasca micul inger.

Mi-a sarutat usor obrazul. "Nu iti face griji Edward,eu si tatal tau vom avea grija de Libby.Este in siguranta langa noi,Edward."

Cand am coborat in josul holului am auzit o voce inceata strigandu-ma si un zgomot mic cand copilasul meu a inchis usa de la dormitorul ei.Intorcandu-ma usor,am zambit catre mandria si bucuria mea "Hey fata mea frumoasa,nu ar trebui sa fii in pat la ora asta?"

Ingenunchind am observat cum venea somnoroasa in bratele mele,i-am rdidicat corpul ei fragil,capul ei s-a mutat pe pieptul ei iar bartele sale se agatau de gatul meu.

"Hai sa mergem scumpo,sa te bagam inapoi in pat". Esme deschise usa camerei de la dormitorul lui Elizabeth,iar eu am intrat incet tinandu-o aproape de pieptul meu.

Am intins o pe pat in asternuturile roz si am acoperit-o cu patura pana la gat. "Tati trebuie sa plece dulceata,dar ma voi intoarce inainte ca tu sa te trezesti,bine?"

Ochii ei calzi verzi priveau in ochii mei "Promiti tati?"

I-am mangaiat cu degetele obraajii in timp ce vedeam ca ochii ei verzi incep sa se inchida,incepu sa adoarma simtindu-se in siguranta cat timp simtea atingerea degetelor mele pe obrajii ei.

Dupa ce m-am aplecat si i-am sarutat fruntea,am pasit inapoi,am privit-o dormind pentru inca putin timp inainte sa ies din camera.

Dupa ce am inchis usa,am zambit in intuneric,soptindu-i ficei mele, "Iti promit Libby,iti promit cu fiecare parte din mine ca ma voi intoarce la tine maine dimineata."



"Cullen!Fereste-te!"mi-am aruncat arma si mi-am intors corpul cazand pe terenul de antrenment in timp ce glontul tocmai trecuse pe langa capul meu.
Noua noastra metoda de antrenament ma intriga si incanta,in timp ce excesul de adrenalina imi cuprindea tot corpul.Vesta mea neagra imi acoverea organele vitale si tricoul meu alb scurt.Mastile ne acopereau ochii nepermitand atacatorului sa vada unde vom ataca data viitoare.
Din pozitia aceasta am tras de tragaci aruncadu-ma in spatele lui Jacob iar el a cazut in genuchi predandu-se.Un fluierat lung se auzea peste zona de antrenament anuntand terminarea antrenamentului nostru."Echipa lui Cullen castiga."

Ridicand un pumn in aer,ma ridicam incetmsi un alt fluierat se auzi anuntandu-ne sa ne punem siguranta la arma.Cand mi-am scos casca am inhalat prima gura de aer proaspat in timp ce picaturile de transpiratie imi curgau pe corp.Mi-am descheiat vesta,am desprins-o de tricoul meu alb si am auncat-o pe masa pe care stateau aruncate si alte veste.
Kyle Jacob mergea in urma mea batand apoi din palme in spatele meu ."Nu fi asa fatalau Cullen,ai mai incasat gloante si inainte si desigur un tatuaj nu poate fi chiar asa de dureros."
Maraind mi-am scos tricoul alb transpirat scotand la iveala tatuajul.Numele lui Libby era tatuat jos pe spate,in litere vechi englezesti.S-a alaturat celuilalt tatuaj Cullen,scris cu aceleasi caractere ,doar ca se gasea un pic mai sus pe spate.L-am capatat imediat dupa ce am fost acceptat la academia de politie.
Soarele imi incalzea spatele transpirat in timp ce ma indreptam catre dus. Dupa ce mi-am dat jos pantalonii am intrat sub apa calda ce cugea de la dus.
Alaturi era partenerul meu, Liam Michaels,care imi era partener inca de cand am absolvit academia,mi-a fost cel mai bun prieten inca din scoala generala si nasul de botez al fiicei mele,a fost acolo pentru mine cand ea m-a parasit si ii eram recunoscator pentru asta.

"Deci,ziua de nastere al lui Libby gandacel se apropie,te-ai gandit ce vrei sa ii iei ?"
Miscandu-mi sapuul pe corpul obosit,mi-am lasat umerii sa se miste in sus si in jos."Nu sunt sigur,nu mi-a spus ce isi doreste.Crezi ca Heather ar avea o idee despre ce as putea sa ii cumpar unei fetite de 3 aproape 4 ani?"
Heather Michaels era sotia lui Liam si nasa lui Libby.Fetita mea o adora pe Heather,iar in schimb
Heather o diviniza pe fiica mea.Ea lucra ca doctor la Unitatea de ingrijire intensiva a nounascutilor,un spital privat din Los Angeles.
Dupa ce incercase de mai multi ani sa aiba un copilmin sfarsit ramase insarcinata cu primul lor copil,un baiat iar eu trebuia sa fiu nasul lui de botez.
Liam si musca buza de jos si imi raspunse "sunt destul de sigur ca ar avea o idee,sau cel putin o poate intreba pe Libby ce isi doreste fara sa se dea de gol"
Prietenul meu avea dreptate,puteam interoga criminalii,ii puteam face sa planga,dar cand venea vorba de fetite mici si interogatul lor,nimeni nu era mai bun decat insasi nasa ei.
Dupa ce mi-am legat un prosop in jurul taliei am luat un alt prosop cu care am inceput sa imi sterg parul.Baietii glumeau mereu ca orice as face cu parul meu,mereu arata ca proaspat sters cu prosopul iar acest lucru ma facea mereu sa glumesc cu privire la sexualitatea lor.
Liam statea langa si ne-am miscat sa mergem sa ne imbracam cu hainele care stateau linistite in vestiar.Mi-am luat repede o bluza pe care am incheiat-o repede cand vazusem ca ceasul indica ora 10:30 dimineata.
M-am imbracat cat de repede am putut,Liam si-a bagat arma in dulap si l-am urmat de indata ce eram complet imbracat.Mi-am aruncat peste umar repede rucsacul si ne-am grabit amandoi spre masinile noastre.
Privindu-l pe prietenul meu cel mai bun i-am zambit iar el imi spuse "Spune-i lui Libby ca vom fi la petrecerea ei duminica si ca va avea cel mai bun cadou din lume"
"Am inteles,Liam transmite-i salutari lui Heather si spunei ca imi va vedea ochii si ochii verzi ai lui Libby diseara la cina",Liam rase si intra in camioneta lui.
Heather glumise odata cu privire la ochii mei inca din vremea cand cei doi se intalneau iar eu refuzam sa las gluma sa moara."Ne vedem mai tarziu Cullen"
"condu cu grija Michaels,nu am chef sa imi iau alt partener."
Iesind de pe autostrada am parcat Suv-ul,Un tipat de fetita se auzi la urechile mele iar un zambet imi aparu pe buze cand fetita mea iesi in fuga din casa.
Am iesit din masina si m-am aplecat catre ciment iar Libby sari in bratele mele "Tati,mi-a fost dor de tine!"
Bratele ei erau strans legate in jurul gatului meu iar eu am strans-o cu putere in brate.Tatal mu statea in dreptul usii.
"Cum a fost antrenamentul fiule?"
"A fost bine tata.cum s-a comportat printesa mea astazi?
Libby chicoti usor si se uita la tatal meu cu ochii mari vezi si cu un zambet absolut adorabil. "Am fost cuminte,asa e buni?"
Am asezat-o pe Libby pe canapea in timp ce am ingenunchiat in fata ei, "Libby,tati merge sa vorbeasca putin cu bunicul,poti sa stai cuminte putin cu bunica?"
Fetita mea zambi cand Esme s aseza langa ea.I-am sarutat varful nasului si am imbratisat-o scurt. "Ma intorc in cateva momente dovlecel!"
Carlisle se apropie de mine si imi vorbi pe un ton aspru "Elizabeth si-a facut griji pentru tine toata ziua pentru tine Edwardms-a trezit inca de cand se ingana ziua cu noaptea plangand pentru ca i-ai promis ca vei fi aici cand se va trezi,Nu poti face promisiuni daca stii ca nu te poti tine de ele."
"Tata,am plecat imediat ce s-a terminat antrenamentul.Nu mi-am imaginat ca Libby se va trezi mai devreme ca de obicei.Ea in general doarme pana tarziu."
"Stiu Edward,dar de acum poti sa ii lasi un timp neconditionat te rog?astazi a fost foarte agitata."
"De ce nu m-ai sunat la baza?As fi plecat daca Libby era trista!"
Tatal meu dadu din cap usor in timp ce eu incercam sa nu imi dau ochii peste cap,ma trata ca pe un copil ,nu ca pe un barbat."I-am spus ca vei veni in curand acasa si nu e nici un motiv sa te sune.De aceea este suparata pe mine si bucuroasa ca te-ai intors."
Bine,multumesc pentru ajutor,dar daca ea este suparata vreau sa stiu.Las-o sa ma sune la munca pentru ca sa stie ca voi fi in cel mai scurt timp posibil langa ea,te rog?"
"Bine Edward,o voi lasa sa te sune,dar daca nu ajungi la telefon in cel mai scurt timp posibil atunci vei suporta consecintele unei fetite foarte cicalitoare!"
Ma uitam la spatele tatalui meu in timp ce cobora incet scarile.M-am asezat pe treapta de sus iar in timp ce tatal meu merse dupa colt am auzit topaitul in sosete al fiicei mele,si am zambit mai mult pentru mine si am auzit-o pe mama mea strigand
"Elizabeth Grace Cullen,vei merge in sosete doar in interior domnisoara!"
Libby se uita adanc in ochii mei in timp ce era certata de bunica sa.Se aseza pe aceeasi treapta langa mine,si isi puse capul ei micut intre palme "Tati mi-a fost dor de tine astazi."Am ridicat-o in batele mele,i-am mangaiat buclele sale maronii inainte sa ii ating buzele de crestetul capului ei "Si lui tati i-a fost dor de tine dovlecel.Cum te-ai simti sa mergem in seara asta acasa la unchiul Liam si matusa Heather?".Micul meu ingeras incepu sa topaie in sus si in jos pe trepte si se auzi chicotitul meu usor."Da tati,te rog"
"Bine atunci micuta mea,sa mergem sa te schimbam atunci."
In timp ce se schimba mergeam usor spre camera mea gandindu-ma in timp ce imi scoteam tricoul. "Jacob are dreptate,chiar sunt un fatalau!"
Un chicotit usor se auzi din dreptul usii,Libby statea jos si se uita la mine.
"La ce te uiti dovlecel?"
Degetele ei micute atungeau spatele meu unde se afla tatuajul cu numele ei incercand sa citeasca literele. "L-I-B-B-Y"
Zambind am scos un tricou din dulap. "ce spune micuto?"
FEtita mea tipa cand realizase ce scria pe spatele meu "Tati?este numele meu?"
"Da scumpo,e numele tau"
Am strans-o in brate la pieptul meu si i-am spus. "Haide micuta mea scumpa,unchiul si matusa ta ne asteapta."'
"Libby gandacel" ,fetita mea chicoti iar cand am lasat-o jos fata ei se indrepta catre Liam.
Liam a prins-o in brate in timp ce eu inchideam portiera Suv-ului. "Unchiule Li,lasa-ma jos."
Dupa ce o gadili usor a aseza jos "du-te sa o cauti pe Heather draga"
zgomot de pasi auzeam in timp ce Libby incepu sa fuga prin casa. "Mergi Elizabeth"
"Tocmai mi-ai tratat fetita ca un caine Michaels?"
Prietenul meu isi dadu ochii peste cap.
"Desigur ca nu Cullen."
Am auzit cum pagerul incepu sa imi sune zgomotos in buzunar in timp ce pagerul lui Liam incepu si el sa sune.
Am oftat scurt si l-am privit pe Liam,am vazut numerele de pe care sunau pagerele "Grozav Edward,sa mergem,Sa le spune fetelor noastre la revedere."
Prietenul meu cel mai bun zacea pe patul de spital si era doar vina mea.Inghiteam lacrimi amare.Prietenul meu arata ca un om mort iar pielea sa palida nu ii apartinea celui mai bun prieten al meu.Doctorii mi-au spus ca se va reface in totalitatedar nu puteam simti remuscari ca nu mi-am putut proteja mai bine partenerul.
"Edward ,ce s-a intamplat?"Ridicandu-ma incet ,Heather ma imbratisa scurt iar apoi imi sterse cu degetele lacrimile de pe obraz.
"Unde este Libby"
"Este in sala de asteptare cu parintii tai.Tatal tau va veni aici in cateva momente sa verifice daca totul a decurs bine in timpul operatiei.Ce s-a intamplat Edward?"
"M-am panicat,si Liam plateste pentru greseala mea.Eu ar trebui sa fiu in patul ala,nu Liam."
"Sa nu mai spui asta niciodata Edward Cullen,ai inteles?Nimeni nu ar trebui sa fie in patul ala si opreste-te in a iti pare rau si ai grija de prietenul tau sa isi revina mai repede.Du-te sa fii langa fiica ta.Are nevoie de tine."
Iesind din camera mi-am acoperit obrazul incercand sa ascund urmele rosii. "Tati,esti bine?"
"Da scumpo,tati este bine." Am ridicat-o in brate si am cuibarit-o la pieptul meu.
Am zambit cand am vazut ca a adormit linistita la pieptul meu.Macar puteam face ceva bun in seara asta.
Telefonul incepu sa imi sune iar mama mea veni spre mine sa o ia pe Libby din bratele mele "Nu mama,poti raspunde tu te rog?Am nevoie ca Libby sa fie langa mine in seara asta."
Esme raspunse la telefon. "Alo?"
A urmat o pauza scurta iar ea imi zambi."Este Jasper.Are o oferta de munca pentru tine"

3 comentarii:

  1. uuu imi place :X:X:X>...si nu stiam ca edweard are o fata....devine interesant :X:X:X:X
    pune si celalt cap repdede :X:X:X
    pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place
    interesanta intorsatura
    edward tata
    astept cu nerabdare continuarea

    RăspundețiȘtergere
  3. voi pune capitolul cat de repede voi putea. Acum am niste lucrari aiurea si stau prost cu timpul....dar il voi pune cat de repede voi putea:*:*:*

    RăspundețiȘtergere