marți, 22 decembrie 2009

4.Doar sa te vad zambind (nefinalizat capitolul)

E.p.o.v
Buzele moi ale Bellei erau lipite de ale mele,degetele ei se jucau cu paru meu tragandu-ma mai aproape.Corpul ei fragil era situat sub al meu in timp ce limbile noastre se duelau intr-un sarut senzual.
Desprinzandu-mi buzele de ale ei m-am asezat pe spate privind pieptul ei greu,buzele ei umflate de la sarut si obrajii ei rosii.
"Doamne,scumpo,pot simti cat de mult ma doresti.Nu mai am rabdare sa il simt inauntrul tau,pot pariu ca esti uda toata,asa e frumoaso?"
Un scancet micut ii scapa printre buze acestea presandu-se de ale mele cu forta.Sanii ei se miscau in sus si in jos cu fiecare respiratie iar eu nu imi puteam lua mainile de pe ei.Privindu-i ii atingeam cu degetul mare sfarcurile.I-am zambit privind-o in ochi.
"Iti place cand le ating scumpo?As putea sa le sug toata ziua.Doamne,ai fi al naibii de uda cand as termina cu tine.Sunt sigur ca penisul meu ar aluneca foarte usor in pasarica ta umeda si stramta."
Buzele Bellei incercau sa formeze cuvinte dar mi-am lipit buzele de ale ei inainte de a cobora cu sarutul la barbie si urcand apoi spre ureche.Dupa ce i-am muscat lobul urechii am suflat usor pe pielea ei umeda inainte sa ii spotesc."Am sa te fac sa ai un orgasm atat de puternic ca ai sa vezi stele verzi Isabella!"
Mana mea cobora incet spre locul umed atingand-o cu degetele mele.
Ochii mi s-a deschis apoi dintr-o data si mi-am dat seama ca era doar un vis.Inainte sa o vad pe fetita mea stiam ce trebuie sa fac : un dus lung si rece.
Mi-am impins corpul obosit de pe podea si i-am aruncat o privire fetitei mele pe canapea sa ma asigur ca inca dormea linistita,tremurand mi-am dus mainile umerii goi si m-am grabit spre baie.
Dupa dus am pasit pe podeaua de lemn in picioarele goale.Doar cu un prosop pe mine ma indreptam spre zona bucatariei unde auzeam chicoteli si tachinari jucause.Puteam sa imi dau seama ca fetele se distrau impreuna.
Intrand in bucatari am auzit-o pe Libby tipand cand Bella ii stergea ceva de pe fata.Cand m-a vazut,fetita mea alerga spre mine.
Ochi verzi superbi se uitau la mine iar eu nu puteam sa ma abtin din ras cand am vazut obrajii albi ai fetitei mele.
"Neata tati,eu si Bella facem clatite"
Stergandu-i putina faina de pe nas rasul meu se auzea mai tare "Bella te transforma intr-o clatita Libby gandacel?"
Dadu din cap in timp ce chicotelile o acopereau : "Nu tati cel prostut, faina a esplodat"
Rasul Bellei se auzea mai tare in timp ce amesteca aluatul in bolul cel albastru."Cred ca te referi ca a explodat, scumpo"
Micutele ei maini se asezara pe piciorusele ei ,inainte sa se intoarca in directia Bellei si sa o priveasca nerabdatoare "Asta am si zis!Esplodat!"
Bella s-a intors catre noi iar obrajii ei s-au imbujorat.Rasul meu se opri atunci cand ea isi opri privirea la prosop.O picatura de apa se prelingea pe corpul meu pana se opri pe linia prosopului.
Mi-am dres vocea si mi-am mutat privirea catre buzele ei care erau intredeschise.Intinzandu-mi mana ,i-am intins usor buzele facandu-le efectiv sa se inchida.
"Nu e politicos sa te holbezi ,iubire"


B.p.o.v
Cand m-am intors nu m-am asteptam la ce vedeam acum.Simteam obrajii meu luandu-mi foc in timp ce ma uitam la Edward Cullen,barbatul care era obiectul fanteziilor mele,purtand nimic altceva decat un prosop.Insa acum vedeam ca fanteziile mele nu il avantajau.
Nu ma puteam opri din a ma uita la pieptul sau dezgolit.Umerii sai lati conducand catre brate musculoase iar eu voiam sa ma bucur de acest lucru.Voiam sa ma cuprind de bicepsii lui si sa ii simt muschii ce se gaseau.
Pieptul lui era perfect catifelat si conducea catre stomacul sau solid,fiecare muschi abdominal era perfect conturat.Puteam sa imi simt buzele care s-au intredeschis cand am vazut privelistea si mi-am folosit toata puterea pe care o aveam sa nu imi ling buzele acolo,in fata lui in timp ce ii priveam corpul de sus in jos.
Avea cel mai perfect corp in forma de "V".Umerii lati care se armonizau perfect cu restul corpului coborand spre talie,proeminenta feselor imi faceau mintea sa o ia razna in totalitate.Singurul lucru care ma dezamgea era blestemtaul prosop care imi bloca restul privelistii.
Nota personala : Data viitoare,voi ascunde prosoapele!

2 comentarii:

  1. :)) geniala nota=))
    oricum...felicitari pentru traducere! super tare! imi place mult acest fan fic si ma bucur ca il traduci!:) faci o treaba excelenta!
    astept urmatorul capitol! succes la tradus!

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept capitolul urmator...se plac mult astia doi..si se pare k si fetita lui edward o place pe bella

    RăspundețiȘtergere