marți, 2 martie 2010

Give in to me

capitolul 5

E.p.o.v.

Era Bella,stand ghemuita la poalele acelui copac,in timp ce ploaia curgea neincetat pe corpul ei micut si fragil. M-am apropiat de ea cu pasi repezi ,ca mai apoi sa observ ca era inconstienta in acel moment iar la pieptul ei avea un catelus micut,pe care probabil incerca sa il fereasca de ploaie.
Mi-am strecurat bratele sub genunchii ei apoi am ridicat-o in brate.Catelusul pe care il avea la piept,l-am strecuat in buzunarul larg al hanoracului,iar in mai putin de cinci minute eram in dreptul masinii mele.Pe Bella am asezat-o pe bancheta din spate iar catelusul l-am asezat langa ea.
Am condus din nou ca un nebun,nepasandu-mi daca voi lua o amenda sau nu.Nu stiam ce sa fac,daca sa o duc pe Bella la spital ar fi fost o idee buna din moment ce fugise de acolo.Sa o duc acasa la ea,nu stiam nici atat cat de buna ideea era.
Intr-un final stiam ca cel mai bine ar fi sa o duc la mine acasa,cel putin pana isi revine si imi poate spune ce se intamplase.De ce fugise,ce o speriase...Voiam ca ea sa aiba incredere in mine,voiam sa am grija de ea.
Ajunsi acasa,am asezat-o pe patul meu in timp ce aveam sa ii pregatesc o cada cu apa calda pentru a o spala.Avea noroi pana si in parul ei lung de culoarea mahonului.
Cand m-am aplecat pentru a ii scoate halatelul alb de spital,observam ca rana ei sangera din nou ,si acum intelegeam de ce Bella lesinase.Probabil durerea era prea mare.Am ridicat-o din nou in bratele mele indreptandu-ma cu ea catre baie,asezandu-o in cada plina cu spuma.I-am spalat incet trupul ei delicat putand observa acum cu atentie fiecare vanataie,fiecare rana pe care o avea plus o alta cicatrice de pe corpul ei.Parea un semn mai vechi si parea ca ar fi fost injunghiata in abdomen.
Sa fie oare aceeasi persoana care o ranise?Eu cel putin asta credeam.Ce fel de montru putea totusi sa o raneasca de atatea ori?Nu imi puteam imagina un raspuns la toate acestea.
Dupa ce i-am facut baie,am infasurat-o intr-un prosop,asezandu-o pe patul din fosta camera a surorii mele,din motiv ca lenjeria de pat din camera mea se murdarise si se udase in momentul in care o asezasem pe pat.
I-am dezinfectat incet rana pe care o cususem si o dezinfectasem cu o seara inainte,apoi am bandajat-o cu grija.
Am schimbat-o intr-un tricou alb de al meu,impreuna cu o pereche de pantaloni scurti de ai mei,apoi am invelit-o cu o patura.Nu stiam cand se va trezi,dar speram ca in curand.
Ghemotocul de blanita voia langa Bella sa stea,asa ca l-am urcat pe pat el ghemuindu-se la pieptul sau imediat.Bella era fara indoiala cea mai frumoasa femeie pe care o vazusem pana acum.Chiar si cu ochii inchisi,era la fel de ispititoare.
Mi-am lipit buzele de fruntea ei micuta si ardea.Avea febra...asta ii mai lipsea acum.O rana infectata sau o raceala zdravana rezultata de la orele pe care le petrecuse in pat.
M-am ridicat de langa ea indreptandu-ma catre camera mea aducand un termometru

B.p.o.v.

Ma trezisem intr-o camera noua,imbracata in haine barbatesti."Unde sunt?" imi repetam in gand in timp ce imi simteam corpul arzand.
Ma ridicasem din pat mergand incet catre usa de la camera cand aceasta se deschise brusc iar eu intalnisem acei ochi verzi precum smaraldele.
"-Ce caut aici?unde sunt?Ce vrei de la mine... te rog,lasa-ma,nu-mi face rau...." i-am repetat ultimele cuvinte in timp ce incercam sa ma departez de el iar lacrimile imi inundara ochii.
"-Bella...nu iti fac nici un rau."spuse oftand."Acum treci inapoi in pat,esti slabita.In plus vreau sa iti iau temperatura." imi spuse incet iar eu facusem intocmai precum imi zise.
"Te-am gasit lesinata in parc,erai ghemuita langa un copac." incerca sa ma faca sa inteleg ce se intamplase.Tonul vocii sale era cald,linistitor."Sora mea a incercat sa te viziteze astazi la spital,Dna Mitchell o anuntase ce se intamplase,iar Alice voia cu orice pret sa te vada.Se simtea vinovata ca daca te facea sa ramai la petrecerea ei de dupa,poate nimic din aceste lucruri nu aveau sa se intample.Cand a ajuns la spital,medicii i-au zis ca ai fugit iar apoi m-a sunat sa imi zica." ofta."Mi-am facut griji si primul loc in care m-am gandit ca te vei duce a fost parcul.Si avusesem dreptate..." imi spunea imi timp ce imi potrivise termometrul iar dupa 1 minut il ridicase de sub axila mea.
"-Bella,....Doamne....arzi,ai 40 de grade.Merg sa iti aduc ceva sa iti scada febra."
"-Multumesc Edward,esti prea dragut,dar nu vreau nimic.Sincer!Ma simt bine..."incercam sa ii explic in timp ce simteam ca un foc imi cuprinsese tot trupul..
"-Prostii!" imi spuse incet apoi se facu disparut in intunericul camerei ,revenind apoi cu o seringa in care avea medicamentul pentru febra.
"-Bella,acum stai linistita sa iti fac injectia,e doar un calmant pentru febra ta...." imi spuse ,dar nu apucasem sa protestez pentru ca deja se apropiase cu acul de mana mea.
Dupa alte cateva minute venise langa mine cu un lighean de apa rece si un prosopel cu care incepea sa imi stearga fruntea,bratele si picioarele,pentru a incerca sa imi scada temperatura.
Ochii lui ma fixau si se uitau la mine hipnotizandu-ma in timp ce mainile sale isi continuau treaba.
"-Bella,apropo,si catelusul care era cu tine,iti apartine?" imi spuse razand iar ochii mei s-au inseninat bucurandu-ma ca Rusty era in siguranta.
"-Rusty....e bine?"
"-Da Bella,uite-l e sub patura langa tine,nu vrea sa se departeze de tine"
"-Da...l-am gasit acum nu de mult timp pe strazi intorcandu-ma acasa de la munca.Cand l-am vazut atat de neajutorat si micut,nu m-a lasat inima sa il las acolo."
"-uite-l,ca tot vorbeai de lup.Apropo,stii ce rasa e?Eu as zice ca e un pui de husky,dar nu sunt sigur.Dar dupa ochii sai si dupa trasaturile care le are,zic ce e un pui de husky!"
"-E posbil..." i-am raspuns strangandu-l pe Rusty la pieptul meu timp ce el tinea prosopelul rece pe fruntea mea,iar degetele sale imi dadeau dupa ureche o suvita de par.
"-Bella...poti avea incredere in mine...te rog poti sa imi spui de ce ai fugit din spital?De ce ,acolo erai in siguranta..."
"-Edward,nu il cunosti pe cel care mi-a facut asta...."



E.p.o.v.
Puteam vedea teama din vocea ei,puteam auzi frica din spatele vocii ei.
"-Bella ai incredere in mine,poti sa imi spui orice...cine ti-a facut asta?Il cunosti?" am incercat sa ii vorbesc cat mai calm.
"-Da..." imi spuse cu o voce tremurata plangand.
"-Vrei sa vorbesti despre asta?Poate ti-ar face bine sa te descarci,daca vrei sa plangi,poti plange,sunt aici si te sustin"
Ea ofta dand din cap.
"-E o poveste mai lunga..."
"-Am timp...."
"-Mai exact ce vrei sa auzi..."
"-Bella...vreau sa stiu totul....tot ce tine de tine ma intereseaza."
"-Totul a inceput cand aveam 16 ani....eram in liceu,singura pe lume si ma intretineam singura dupa ce parintii mei adoptivi murisera intr-un accident de masina...Eram naiva eram un copil la inceput de drum,pe o carare necunoscuta. Lucram pe post de casiera la un magazin...Nu castigam mult,dar era suficient pentru a ma intretine de una singurica,chiar daca banii nu ajungeau intotdeauna."
"-Dar de parintii tai naturali?Stii ceva de ei?"
"-Pai m-au abandonat cand aveam 3 anisori,in acelasi parc in care m-ai gasit tu astazi.Avand cetatenie germana,m-au trimis in Germania la un orfelinat acolo,un orfelinat unde am mancat bataie pana la varsta de 4 anisori cand am fost adoptata de un cuplu de americani.Martin si Mandy Novak.M-au iubit mult...m-au crescut ca si pe copilul lor.M-au invatat limba engleza,m-au dat la o scoala de balet...am fost fericita pana au murit in acel accident de masina...."
Facu o pauza scurta inainte de a continua de vorbit.
"-Oricum,mi-am gasit greu de munca,dar reusisem intr-un final sa gasesc ceva.Il intalnisem intr-o zi in acel magazin si de atunci venea tot mai des pe acolo,cumparand toate nimicurile posibile doar pentru a intra in vorba cu mine.Timp ce un an si jumatate ,totul a fost doar trecator,pasiv,el cumpara,eu eram casiera....Dar mai apoi isi facuse curaj sa ma invite in oras.Aveam 17 ani jumatate cand el devenise primul meu iubit...Totul a fost perfect la inceput,traiam un vis frumos,il iubeam si credeam ca el ma iubeste la fel...Avea o problema,drogurile.Devenea agitat ,cateodata tipa la mine,dar eu incercam sa il ajut sa renunte la ele fiindca il iubeam.Dar cosmarul a inceput in ziua in care am implinit 18 ani.Se imbatase....si imi facea avansuri ,eram virgina... si imi spunea ca oricand as putea castiga mai mult de pe frumusetea mea...Stiam la ce se referea,dar nu voiam sa ma umilesc in felul acela.Preferam bani putini,dar castigati cinstiti..."
Vocea ei era tot mai trista,iar ochii ei deveneau tot mai visatori in timp ce un zambet trist ii contura buzele.
"-Bella daca vrei sa te opresti,sunt aici..si poti plange pe umarul meu.
"-nu inteleg de ce mi-a facut toate acele lucruri in acea noapte.Il iubeam...si sustinea ca ma iubeste." ofta in timp ce pe fata ei puteam citi indignare,confuzie si furie. "In acea seara ne certasem rau de tot,ca nu voiam sa fiu a lui,ca nu voiam sa ma culc cu el...si asta l-a determinat sa plece furios din casuta mea,facandu-mi inima pulberi.Insa dupa o ora aparuse la usa impreuna cu un amic de al lui pe care il stiam din cercul sau de prieteni. Baiatul respectiv mereu imi facea avansuri iar Tyler,asa il chema pe iubitul meu, ii spunea 'Andrew,ia-ti ochii de pe fata mea...doar eu voi acces la el ' ..dar atunci s-a intamplat un lucru pe care eu nu mi-l imaginam ca s-ar intampla vreodata."
Bella facu o pauza iar eu deveneam tot mai curios in timp ce ii stergeam fruntea cu niste comprese reci pentru a ii scade febra.
"-Si ce s-a intamplat mai departe in seara aceia." am intrebat-o cu o voce calda.
"-Andrew ii daduse niste bani lui Tyler zicandu-i 'Stiam ca ai sa mi-o dai pana la urma,dar si virgina?Meriti un bonus dublu' 50.000 $ a costat demnitatea mea,virginitatea mea si toata dragostea ce i-o purtasem in suflet pana atuncidoar pentru a isi plati drogurile ma vanduse . Tyler ma batuse in ultimul hal,pentru a accepta ca Andrew sa se culce cu mine.Iar intr-un final corpul meu era obosit pentru a mai lupta.Mai tarziu ,dupa ce Andrew pleca,Tyler venise langa mine.Eu zaceam goala pe podeaua rece plangand.eram devastata.Imi aduc si acum aminte ce imi spusese Tyler cand ajunsese langa mine "Daca ai fi fost o fetita cuminte,acum nu te durea niimic.Oricum esti doar o tarfa ...esti tarfa mea si daca voi vrea sa te culci si cu altii,o vei face";abuzase de mine mai rau decat Andrew....asta ma terminase de tot psihic o perioada."
Am ramas incremenit,nu voiam sa cred ca cineva ii facuse asta ei.
"-Oricum,mi-a zis ca daca voi spune cuiva despre asta voi muri...si am avut curaj sa ii povestesc prietenei mele celei mai bune,si a omorat o sub ochii mei Edward..sub ochii mei...E doar vina mea...Andy era prietena mea cea mai buna si acum nu mai e...Iar pe mine m-a injunghiat in abdomen.,.noroc ca Andy chemase politia inainte.Si l-au prins,eu am ajuns la spital...."
"-Dupa toate cele,nu am mai vrut sa fiu cu nimeni,nu mi-a mai trbuit alta relatie...mi-am pierdut increderea....din seara aceea nu am mai vrut sa mai ies cu nimeni,nu m-am mai intalnit cu nimeni pana acum.Doamne,ai reusit sa ma hipnotizezi cu ochii tai verzi care ma ametesc,dar Edward...nu vreau sa am sentimente pentru tine desi le am...si cresc.Mi-e scarba de mine,mi-e scarba de corpul meu...Mi-e scarba de persoana mea.Dar iti promit,ca voi disparea din viata ta.."
imi spuse printre lacrimi.
"-Si daca nu vreau sa dispari din viata mea?Daca as vrea sa te pastrez pentru mine?"
"-As zice ca nu,pentru ca nu vreau ca tu sa patesti ceva..."
Am cuprins-o in bratele mele in timp ce lacrimile ii invadara ochii.
"-Aseara Edward, m-a batut pana am lesinat,si probabil de asta nu-mi aduc aminte prea bine cele intamplate...oricum esentialul il cunosc." imi spuse in timp ce isi aseza capul pe umarul meu,plangand.
Bella trezise in mine sentimente ascunse si noi,asa ca orice ar fi ,nu puteam sa o las sa imi scape printre degete.

6 comentarii:

  1. daca l-as avea in fata ochilor,jur ca l-as desfigura,cat il urasc,huh...
    saraca bellusca,cat a suferit din cauza nenorocitului,dar e eddward pe pozitie,nu va temeti;);););)
    mi-a placut pana peste limitele placutului,imi place atat de mult,in cat o sa te bat zilnic la cap,cu ''pe cand cap 6 '' asa ca pregateste-te.
    kiss:**:*:*:X::XX:

    RăspundețiȘtergere
  2. oau...deci asata a fost capitolul 5??Ai avut dreptate:)), ai pus capitolul marti:):P
    Oricum super tare...am ramas cu gura cascata...chiar a patit toate astea?? Nu-mi vine sa cred:|, saraca Bella, ce destin, da' mia ales ce om[daca poti sa-l numesti asa, yo chiar nu as faceo], ce caracter tampit, pot sa-l omor:))
    Oricum super atre capitolul, m-a tinunt cu sufletul la gura si cand am ajuns la partea cu povestitul perioadei cele mai grele din viata ei[adica asa banuiesc ca e] am ramas uimita, chiar nu-mi venea sa cred. Ai scris intr-un fel acest capitol incat nici nu-mi pot imagina, si "prostuta" i-a zis lu' Edward ca o ametesc ochii lui:)), poate sa foloseasca acest lucru impotriva ei, desi nu cred ca Edward e asa de rau, da' daca Bella va vrea sa plece...Edward are un as in maneca:))
    Ma rog ai inteles tu ideea mea:)[cred si sper:)]
    Spor la scris in continoare[si la tradus, sa nu uitam ca tu ne mai oferi si alte capitole din alte fanficuri], inspiratie la maxim, si ca sa nu uit:D urmatorul capitol cat mai repede:), si nu in ultimul rand si nici cel din urma felicitarile si complimentele mele pentru tot ceea ce faci:), faci o munca absolut superba[ ma refer la scris si tradus:d]
    Kisses and hugs :):*:x Luyzutza
    Ps: ca sa numai zic:)), scuzati-mi greselile de ortografie[scriere], tastatura mea nu prea mai tine cu mine:D, ce trebuie sa fac ca sa o imblanzesc:S:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :(( :((
    doamne cum a putut sa indure atata suferinta bella :((
    prin ce a trecut ea nu poate fi numita viata ...e un iad :((
    am plans mai tot capitolul:((
    tyler e un monstru X( X( X(
    vreau ca bella sa-l lase pe edward sa o ajute :) el tine la ea :X
    de abia astept continuarea :X
    multa inspiratie ..pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm,imi place...Edward simte ceva nou pentru ea....

    RăspundețiȘtergere
  5. tare fan ficul intrati si pe al meu http://www.maddy-yoana.com si sper sa va placa

    RăspundețiȘtergere