miercuri, 17 martie 2010

In memoria unui inger.

A trecut o luna si jumatate de cand ai plecat dintre noi.Ne e dor de tine Adytzo....ne e dor de tine. In fiecare zi regret ca nu am putut face mai mult pentru tine,in fiecare zi voi regreta. Ai luptat pentru viata ta,inseland moartea de multe ori,furand timp din ghearele ei,timp in care incercai sa te ascunzi.Timp in care incercai sa evadezi.
Ai fost o prietena extraordinara,ai fost un Om in adevaratul sens al cuvantului.Am avut multe de invatat de la tine,lucruri pe care jur ca le voi purta langa mine tot restul vietii mele.
Ne vom revedea scumpa mea...ne vom revedea,iar tu vei fi acolo sa ma astepti.



P.S. scuzati-ma faptul ca va fac sa asteptati cu postaril mele,dar nu am fost in apele mele prea mult.promit ca pana sambata voi posta la Total eclipse of the heart.

Un comentariu:

  1. Madu.....

    Incearca....


    Oricum incerc sa fiu ptr tine , sa te sustin moral cum pot:-|[de fapt nu prea ma descurc in asta da nah....]


    Sper ca in curand sa redevii Madu meu cel pe care l-am cunoscut....:*:*

    Te-am pupacit:*:* 10X

    RăspundețiȘtergere