sâmbătă, 9 ianuarie 2010

6.Burnin up partea I


Am incercat sa ma adun in timp ce mana ei o atinse pe a mea.Eram doar doi adulti care s-au inteles sa imparta un pat,iar eu ma simteam ca un adolescent in seara balului de absolvire.
Arata atat de sexy imbracata doar in tricoul meu si lenjeria ei.Vroiam cu disperare sa o aplec si sa... "Edward?"
Umezindu-mi buzele,mi-am ridicat privirea catre Bella,ochii mei plini de dorinta plimbandu-se pe tricoul ei."Da iubire?"
"Nu vii si tu in pat?" dublul inteles al cuvintelor ei mi-au facut corpul rigid si puteam simti ajitatie in partea de jos a corpului meu.
"Ma scuzi?"
Bella rase."Ma refeream : nu vii si tu in pat?Trebuie sa ne trezim devreme maine dimineata."
La dracu.Tot cec spunea ea ,putea fi inteles gresit.In timp ce ma indreptam,imi simteam tricoul ridicandu-se in sus pe corpul meu,expundandu-mi o parte a trupului meu Bellei.Nu puteam sa imi dau seama daca era interesata sau nu,dar sigur ca speram ca da."Desigur,dar mai intai sa ma schimb.Bine?"
Daca ochii ar putea sa ti-o traga,acum sigur eram terminat.Felul cum ochii ei isi schimbasera culoarea cand era curioasa ,nu puteam crede schimbarea drastica ce tocmai se intamplase in fata mea, "Continua!"
Aplecandu-ma,mi-am ridicat pantalonii scurti pantalonii scurti pe care ii adusesem in camera mea,inainte de a ma indrepta catre baie.Degetele ei le cuprinse pe ale mele si imi trase corpul mai aproape de al ei;Puteam sa ii spimt respiratia pe gatul meu "Asteapta,nu crezi ca ar fi cam incorect...".
In timp ce am inghitit in sec,m-am uitat adanc in ochii ei superbi ciocolatii,nesigur de ce ar trebui sa raspund.degetele ei jucandu-se cu gulerul tricoului meu iar cu varfurile degetelor mangaindu-mi pielea expusa.
Ea ma tachina intentionat,iar eu ma bucuram de fiecare moment. "Dar ce ar fi cinstit Isabella?"
Am simtit cum a tremurat cand i-am rostit numele intreg,iar ea se apropie si mai tare.Sanii ei se lipeau de pieptul meu.Sigur cineva ne daduse niste potiune pentru curaj iar efectele erau uimitoare. "mi-ai vazut in intregime expus tie,iar eu ti-am vazut atat de putin din corpul tau."
Plimbandu-si degetele de o parte si de alta a corpului meu ,ma facea sa imi dau usor capul pe spate. "Ridica-ti mainile Edward."
Schimbandu-mi pozitia corpului pentru ca mainile mele sa fie complet ridicate in aer,am simtit cum indeparta bucata de material de corpul meu.Ochi de ciocolata imi analizau corpul de jos in sus in timp ce pieptul meu i se exapunea ei.
Ridicandu-si degetul aratator,Bella isi trasa cu unghia linii pe abdomenul meu,pe cand ce eu incercam sa ascund un geamat in timp ce ea isi plimba degetul pe pielea mea.
Cand pasi inapoi,ochii ei caprui erau intunecati si impinse pieptul meu cu palmele ei."Mergi sa te schimbi."
Privind in jos catre ea cu ochii deschisi pe jumatate,am dat din cap usor. "Nu.Targul este targ,asa e?"
Mainile mele au coborat catre soldurile sale in timp ce am ridicat o sa stea pe noptiera patului.Departandu-ma de ea,mi-am lasat mana sa coboare la nasturele de la blugi,si am observat o pe Bella in timp ce isi musca buzele sale superbe si voluptoase.
Odata ce nasturele era desfacut,am tras fermoarul pantalonilor oferindu-i Bellei o priveliste de tachinare a boxerilor mei negri.Nu eram pregatit sa ii arat inca o priveliste din fata,asa ca m-am intors cu spatele catre ea,lasandu-mi jeansii sa cada in jos pe picioare.
Bella ofta,si nu imi puteam ascunde chicotitul cand partea mea inferioara ii era expusa.Tragandu-mi pantalonii scurti apoi pe picioare,i-am asezat asa incat sa poata sta cat mai comod pe solduri. "Pregatita pentru somn iubire?"




B.P.O.V.

Eram constienta ca visam.Imi aminteam cum intram in camera lui Edward cu inima batand cu putere si sanii devenind mai tari.Dar acum eram in alt loc.
Stateam pe podeausa din sufrageria mea,podea acoperita cu cearceafuri albe,paturi si perne.Eu purtam un neglijeu alb de matase,iar el ma privea cu dorinta,imbracat doar cu o camasa alba la care doar ultimii 4 nasturi de jos erau inchisi,lasand o vedere grozava a pieptului sau gol.
Partea inferioara a corpului sau era acaoperita de un cearceeaf subtire,si aproape imi blestemam imi minte pentru ca nu se expunea in totalitate.
Edward ma hranea cu capsuni trase in ciocolata si in mod surprinzator nici o picatura de ciocolata nu cazuse pe lenjeria alba.
Odata cu fiecare fruct micut cu care ma hranea,isi misca putin cate putin corpul langa al meu,pana cand imi atinse coapsa,aflandu-se deasupra mea.
Imi intinse o capsuna,cand apropiindu-ma pentru a musca din ea,isi trase mana si un strop de ciocolata cazuse pe coltul gurii mele.
Imi zambise dulce inainte sa vorbeasca. "Imi pare rau iubito.O sa curat eu."
Cu aceasta el se apleca in fata,sarutandu-mi coltul gurii iar cu limba curatand ciocolata,buzele sale neoprindu-se.In schimb se mutara catre buzele mele,sarutandu-ma atat de incet si profund simtind ca voi exploda acolo in acel moment,ca si cum un foc mi se aprinse intre picioare si mi se extinse in tot corpul.
Mainile lui alunecau catre talia mea,dar am simtit fructul rece atingandu-mi pielea sanilor,chiar deasupra decolteului alb,continuand apoi peste material.Buzele lui Edward se despartise de ale mele,iar eu am incercat sa le urmez,dar erau prea departe.
I-am vazut privirea care se uita in jos catre decolteul patat apoi zambi bland. "Scuze iubire", isi ceru scuze inainte ca sa isi coboare capul apoi incepu sa curate cu limba siropul de ciocolata de deasupra sanilor mei,facandu-ma sa oftez apoi sa imi ridic mainile in aer pentru a il cuprinde si a-l tine acolo mai mult timp.
Am simtit cum chicotea langa pielea mea,apoi se desprinse de mine,in ciuda bratelor mele care il tineau strans.Mainile sale mi-au gasit intr-un final soldurile inainte ca sa imi dea la o parte breteaua dreapta,facand materialul sa cada expunandu-mi in fata sa sanul drept si tare.
Si-a fixat ochii sai verzi stralucitori in ochii mei,inainte de il saruta si a il cuprinde cu buzele sale,in timp ce privirea sa era fixata pe a mea.
Capul meu cazuse pe spate eliberand un geamat scurt,mana sa dreapta intinzandu-se dezbracandu-ma de neglijeul alb.
Odata ce ambii sani erau complet la vederea sa,ma intinse jos,capul sau asezandu-se pe sanii mei pe care ii saruta cu pasiune.In timp ce se juca cu ei,puteam simti erectia sa tare apasandu-se de mine,prin cearceafurile subtiri.Oh...cat de mult imi doream ca el sa nu fi purtat nimic dedesubt asternuturi.
Degetele mele i-au desfacut si i-au aruncat camasa,ca apoi sa traseze conturul pieptului si abdomenului sau.
"Edward.." i-am rostit numele cu greu,respiratia mea iesind in reprize scurte.
"Bella,ai nevoie de mine?" ma intreba necomplicandu-se sa isi ridice privirea "Poti sa simti cum am nevoie de tine?Cum tanjesc dupa tine?"
"Da." am soptit.
"Esti sigura,iubito?"
"Da Edward.Te doresc.Am nevoie de tine."
Puteam sa simt cum tragea asternuturile,dar nu puteam vedea nimic.. Am simtit mainile lui mari si calde ridicandu-mi rochia , pentru a expune caldura mea tremuranda. Mi-am lasat capul pe spate nemaiputand astepta pentru ce se va intampla si apoi....
Ochii mei s-au deschis. M-am uitat in jur petru a ma gasi pe mine in camera lui Edward , in patul lui , respiratia mea fiind scurta si grea. Ce era cel mai rau,inca tanjeam dupa barbatul ce zacea langa mine.
''Awwww omule.'' Am gemut si mi-am aruncat bratul peste ochii mei. Am vrut sa lovesc cu picioarele in sus si in jos ca un copil de trei ani , si probabil , nu a existat o alta persoana..langa mine. Deci a fost doar un Dumnezeu al naibii de frustrant.
''Bella esti bine?'' am simtit vocea lui de catifea mai aproape de mine decat ma asteptam , cu un chicot la sfarsit.





Nota personala : Deci un miliar de scuze pentru ca nu am postat mai devreme,si ca nu am postat decat prima parte.Voi incerca sa traduc cat de repede si partea a 2 a. :*:*:* si inca un multumesc frumos pentru Mmada:*

3 comentarii:

  1. n-ai pentru ce draga:X:X


    Astept partea a2a:)):>

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ai postat prima parte din capitolul 6..astept partea a doua...spor la tradus!!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. sal hei traduci foarte bine dar dc nu mai postezi in continuare capitole astept cu sufletul la gura sa vad ce sa intampla in continuare sper sa-l postezi cat de curand ..xoxo

    RăspundețiȘtergere